Chatbot

Mluvte se zákazníky. Kdykoliv.

Pomůžu vaší firmě využít

Nejmodernější strategie
konverzačního marketingu

umělá inteligence ve váš prospěch

Díky pokroku v rozpoznávání řeči a psaného textu umělou inteligencí je možné částečně automatizovat zákaznickou podporu a CRM, ušetřit lidem čas a firmám peníze a ještě zvýšit zákaznickou spokojenost.

Díky NLP (Natural Language Processing) jsou chatboty chytřejší s každou zprávou. 

Messenger Marketing

Facebook má v Česku základu asi 5 300 000 měsíčních uživatelů, které lze přes Messenger oslovit. Aplikaci Messenger má pak kolem 71% z nich.

Napojení vaší Facebook stránky na pokročilý systém práce s publikem (chatbot + Messenger Marketing strategie) vám umožňuje precizní kontextuální personalizaci vašich marketingových sdělení. Jde o komunikaci jeden na jednoho. 

Chatbot může srazit provozní náklady zákaznické podpory o 30 % *
0 %
64 % uživatelů internetu si myslí, že nejlepší na chatbotu je okamžitá odpověď 24/7 *
0 %
Kolem 80 % běžných odpovědí lze automatizovat skrze AI *
0 %

Běžte naproti

Buďte tam, kde jsou vaši zákazníci

Oslovte své publikum tím správným chatbotem.

Navrhnu vaší značce styl komunikace, projdeme scénáře vaší zákaznické cesty a vypíchneme ty místa, která přímo volají po automatizaci. 

Nejpopulárnější chatovací platforma v Česku umožnuje napojit komunikaci v chatu také na další marketingové nástroje Facebooku. 

Nabídněte výhodnou a bezpečnou komunikaci pro své zákazníky s možností automatizace.

Využijte nejrozšířenějšího způsobu chatování k mikro konverzacím. Co všechno řeknete ve 160 znacích? 

Nastupující náhrada SMS protokolu umožní podobné funkcionality jako má třeba Facebook Messenger přes nativní aplikaci zpráv. 

Oslovte uživatele iPhonů přes jejich nativní komunikační kanál. 

Stálice konverzačního marketingu, který má i v dnešní době své přednosti v rámci komunikačního mixu.

Mluvení na počítače se stává každodenní rutinou milionů lidí po celém světě. Jaký hlas má vaše značka? 

„Hey Google! let me speak to „your logo here“.  

Díky pražskému research týmu v IBM mohu využít plně trénované umělé inteligence pro pokročilé automatizace konverzace v češtině na více platformách. 

Možnost chatu na vašich webových stránkách zvyšuje důvěru zákazníků a zvyšuje pravděpodobnost jejich nákupu. 

Napojte své komunikační kanály na CRM software pro větší přehled o zákazníkovi.

Tyhle příklady chatbotů mluví za vše

Rovnou si to zkuste

Konverzační landing page

Webová stránka jako chatbot. Lze jej vložit i jen jako část stránky či jako popup. Hodí se pro lead generation, feedback a další oblasti marketingu.

Pizzerie

Celé vaše menu v Messengeru s možností zaplatit a nechat dovést. Řešení pro moderní pizzerie.

Salon Krásy / Kadeřnictví

Nechte své zákazníky v klidu prozkoumat vaše služby, objednat se a zaplatit přímo v Messengeru.

S Chatboty Digitální marketing nekončí

Co dalšího pro vás můžu udělat?

Tvorba Webových Stránek

Navrhnu a vytvořím vám responzivní web nebo e-shop. Na základě dat o používání ho budu konstantně vylepšovat pro vyšší prodeje.

Grafika

Potřebujete rychle kvalitní grafické materiály? Obstarám vše od návrhu až po tisk.

Chcete být součástí digitálního dialogu?

Pojďme si o tom promluvit