Díky pokroku v rozpoznávání řeči a psaného textu umělou inteligencí je možné částečně automatizovat zákaznickou podporu a CRM, ušetřit lidem čas a firmám peníze a ještě zvýšit zákaznickou spokojenost.
Díky NLP (Natural Language Processing) jsou chatboty chytřejší s každou zprávou.
Facebook má v Česku základu asi 5 300 000 měsíčních uživatelů, které lze přes Messenger oslovit. Aplikaci Messenger má pak kolem 71% z nich.
Napojení vaší Facebook stránky na pokročilý systém práce s publikem (chatbot + Messenger Marketing strategie) vám umožňuje precizní kontextuální personalizaci vašich marketingových sdělení. Jde o komunikaci jeden na jednoho.
Oslovte své publikum tím správným chatbotem.
Navrhnu vaší značce styl komunikace, projdeme scénáře vaší zákaznické cesty a vypíchneme ty místa, která přímo volají po automatizaci.
Nejpopulárnější chatovací platforma v Česku umožnuje napojit komunikaci v chatu také na další marketingové nástroje Facebooku.
Nabídněte výhodnou a bezpečnou komunikaci pro své zákazníky s možností automatizace.
Využijte nejrozšířenějšího způsobu chatování k mikro konverzacím. Co všechno řeknete ve 160 znacích?
Nastupující náhrada SMS protokolu umožní podobné funkcionality jako má třeba Facebook Messenger přes nativní aplikaci zpráv.
Oslovte uživatele iPhonů přes jejich nativní komunikační kanál.
Stálice konverzačního marketingu, který má i v dnešní době své přednosti v rámci komunikačního mixu.
Mluvení na počítače se stává každodenní rutinou milionů lidí po celém světě. Jaký hlas má vaše značka?
„Hey Google! let me speak to „your logo here“.
Díky pražskému research týmu v IBM mohu využít plně trénované umělé inteligence pro pokročilé automatizace konverzace v češtině na více platformách.
Možnost chatu na vašich webových stránkách zvyšuje důvěru zákazníků a zvyšuje pravděpodobnost jejich nákupu.
Napojte své komunikační kanály na CRM software pro větší přehled o zákazníkovi.
Webová stránka jako chatbot. Lze jej vložit i jen jako část stránky či jako popup. Hodí se pro lead generation, feedback a další oblasti marketingu.
Celé vaše menu v Messengeru s možností zaplatit a nechat dovést. Řešení pro moderní pizzerie.
Nechte své zákazníky v klidu prozkoumat vaše služby, objednat se a zaplatit přímo v Messengeru.
Navrhnu a vytvořím vám responzivní web nebo e-shop. Na základě dat o používání ho budu konstantně vylepšovat pro vyšší prodeje.
Potřebujete rychle kvalitní grafické materiály? Obstarám vše od návrhu až po tisk.